пʼятниця, 5 квітня 2019 р.

Здоров`я – понад усе


Кожного року в країнах, що входять до Всесвітньої організації охорони здоров’я 7 квітня відзначається День здоров’я. Свято покликане привернути суспільну увагу до актуальної проблеми сучасності — здоров’я. В усьому світі щороку до цієї дати проходять різні заходи, присвячені популяризації здорового способу життя. Кожен рік кампанія відбувається під певним девізом, який розкриває одну з найбільш нагальних проблем. Тема Всесвітнього дня здоров’я у 2019 році “Загальне охоплення послугами охорони здоров’я: для всіх і всюди”. Щорічно Генеральний секретар ООН звертається до світової спільноти з проханням ретельніше стежити за своїм організмом. Крім того, організовують різні інформаційні заходи в сфері охорони здоров'я. У багатьох містах проводять лекції, наради, семінари. Головна мета – розповісти людям про проблеми, пов'язані зі здоров'ям. Корисна інформація у сфері медицини часто може врятувати життя людині, знизити поширення інфекцій і попередити можливість заражень.
Монастирищенська центральна районна бібліотека до Всесвітнього дня здоров’я організувала і провела ряд заходів. Зокрема, це година здоров’я «Здоров’я – скарб, який завжди з тобою»
для учнів професійного ліцею та відвертий діалог «Наркотики: умій сказати «ні!» для учнів-старшокласників спеціалізованої школи №5. Проведені заходи мали на меті  привернути увагу  до злободенних проблем та актуальних питань сучасності, популяризації здорового способу життя серед молоді.  Книжкова виставка «Бути здоровим – бути сучасним» була організована для всіх відвідувачів районної книгозбірні. Увазі присутніх пропонувались матеріали, які стосуються безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, а також згубного впливу шкідливих звичок на становлення особистості.
 Дбаючи про своє здоров’я, ми дбаємо про здоров’я майбутніх поколінь усієї нашої української нації. Зберегти його допоможе здоровий спосіб життя. Потрібно про це пам’ятати.




Немає коментарів:

Дописати коментар