середа, 23 січня 2019 р.

Молодь за здоровий спосіб життя


Головні цінність суспільства – життя  і здоров’я людини. Здоров’я – це в першу чергу, спосіб життя людини. Це той стиль, який людина вибирає для себе, і саме він визначає, досягне людина благополуччя чи ні. Давно доведено, що все, що робить людина, відбивається на стані її здоров’я. Районною бібліотекою була проведена година здоров’я  «Молодь за здоровий спосіб життя»  для  учнів 9-Б класу та 8-А класу ліцею «Ерудит»
з метою формування в молоді негативного відношення до вживання тютюну, алкогольних напоїв та наркотичних речовин, свідомого ставлення до власного здоров’я. Молоді розказано про шкідливість зловживання користування мобільними пристроями, комп’ютерними іграми, про корисність загартовування, займання спортом, виробляти звички раціонального харчування.
До доброго здоров’я людина може йти, будучи зовсім здоровою чи навіть інвалідом. Добре здоров’я містить у собі всі цілі в житті людини, її інтереси і корисні звички. Це почуття сповнене любові до самого себе та до людей, які оточують.




Немає коментарів:

Дописати коментар