вівторок, 1 грудня 2020 р.

Стався до іншого так, як хочеш, щоб ставилися до тебе

Сьогодні тема шкільного булінгу є актуальною та обговорюваною. Багато школярів потерпають від жорстокості однолітків, але бояться розповісти про це своїм батькам або вчителям. В рамках Міжнародна кампанія «16 днів проти насильства» та на виконання Закону України №2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», працівниками Монастирищенської центральної районної бібліотеки для учнів 9-х класів Ліцею «Ерудит» був проведений відкритий мікрофон: «Скажемо насиллю –Ні!», метою якого було надати інформацію про поняття та види булінгу; допомогти пізнати способи неконфліктної поведінки серед учнівської молоді, що дозволить конструктивно взаємодіяти з іншими, вільно виражати та контролювати свої емоції. Булінг – це відносно новий термін для пересічного громадянина, зміст якого кожен із нас не просто знає, а в більшості випадків стикався з цим явищем у дитинстві. Під терміном "булінг" розуміють агресивну поведінку щодо окремої особи або групи, з метою приниження, домінування, фізичного чи психологічного самоствердження. Відповідно до дослідження ЮНІСЕФ: • 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років стикалися з проблемою булінгу; • 24% дітей стали жертвами булінгу; • 48% дітей нікому не розповідали про випадки булінгу; • 44% школярів були спостерігачами булінгу, але ігнорували його, бо їм було страшно за себе; • більшість дітей булять за те, що вони виглядають, говорять, думають не так, як інші діти. Учні із зацікавленням брали участь у мозковому штурмі та демонстрували високий рівень зацікавленості та обізнаності з даного питання. Учасники заходу розкрили поняття булінгу (цькування): дії учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному чи сексуальному насильстві. Такі дії вчиняються стосовно дитини чи дитиною стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого може бути заподіяна шкода психічному чи фізичному здоров’ю потерпілого. Булінг може здійснюватись також із застосуванням засобів електронних комунікацій. Підлітки дізналися про причини та потенційні наслідки кібербулінгу, як навчитися протистояти хейту та тролінгу, образливим коментарям, та зможуть допомогти своїм друзям, які стали жертвами кібербулінгу. Після завершення дискусії, психолог школи Наталія Тарасюк підвела підсумок інформаційного заходу та зробила акцент на тому, що люди бувають різними і можуть нам не подобатися, але це не дає нам права ставитися до інших зневажливо. Організатори заходу переконливо довели, що булінг можна зупинити, вчасно попередити небажані наслідки, зупинити цькування у підлітковому середовищі. Основний меседж: «Стався до іншого так, як хочеш, щоб ставилися до тебе!».

Немає коментарів:

Дописати коментар